Bijuterii literare de la Editura Corint/ Leda Edge

Am avut nevoie de trei…minute la pătrat pentru a mă întoarce în casă în mijlocul zilei. 🙂 Asta ca să mă ”leg” cumva de titlurile cărților pe care le-am primit de la Editura Corint / Leda Edge. Am ratat vreo două bătăi de inimă…cam așa aș putea sintetiza emoția și bucuria mea atunci când le-am văzut. 

A fost tare greu să aleg chiar și trei titluri din diversitatea de cărți pe care le aveam la dispoziție, așa că am apelat la un truc. Am intrat pe prima pagină și am ales noutățile, deși aveam eu pe lista mea de dorințe și alte titluri apărute sub egida acestei edituri. 

18471257_1521216014608016_1536423402_n.jpg

Doamna de la miezul nopții – Cassandra Clare   Cartea întâi a seriei Uneltiri întunecate 

Când am văzut-o am rămas pur și simplu fără aer. Nu mă așteptam să fie atât de frumoasă! Da, da, fac parte din categoria celor ce se îndrăgostesc de copertă! Abia aștept să aflu povestea care m-a fascinat numai din descriere. 

18471142_1521215861274698_771668413_n.jpg

Întoarcerea – Jennifer L. Armentrout  Volumul I al seriei Titanii 

Sunt tare curioasă să văd cum se va îmbina o poveste de dragoste, o fată frumoasă și îndrăzneață, un tip nebun și sexy și o viață pusă în slujba zeilor. Sună promițător, nu?

18450093_1521215921274692_630084593_n.jpg

Trei coroane întunecate – Kendare Blake  – altă copertă care m-a fascinat și m-a atras din prima clipă. Povestea pare minunată din descrierea de pe spate. Trei regine (surori triplete cu drepturi depline) se luptă pentru a deveni Regina Încoronată. Și nu e doar un joc pentru a afla câștigătoarea ci o luptă pe viață și pe moarte. 

18449969_1521215954608022_323925664_n

Acum spuneți voi… pe care să o aleg prima? Dacă și pe voi vă tentează aceste titluri, vă sugerez să aruncați o privire pe site-ul editurii Corint unde beneficiați de REDUCERI!!

Detalii veți afla în recenziile pe care le voi posta curând pe blog!

4 gânduri despre &8222;Bijuterii literare de la Editura Corint/ Leda Edge&8221;

Lasă un răspuns

