Alte gânduri…

Ai crede că în epoca tehnologiei care se extinde tot mai mult pe zi ce trece, oamenii devin mult mai inteligenți. Cam ca gadgeturile care au din ce în ce mai multe funcții.  Unii chiar sunt…alții devin superficiali și devin păreristi de profesie. Gică Contra nu a fost nicicând mai la moda ca acum. Teoretic, toți sunt zen. „Nu mă intereseaza ce fac unii, nu mă intereseaza ce zice lumea, eu îmi văd de treaba mea.” Da, asta e exact în genul sloganului de pe ușa mașinii de poliție „Siguranța și încredere”. Aha…vorba cântecului de la B.U.G.

 Ba vă spun eu că vă pasă, că altfel nu ați mai încerca să pozați în oameni etalon, care își văd de propria pătrațică  ( care, apropo, are vreo câteva hectare). Că de nu v-ar păsa nu ați mai căuta prin analele online-ului pentru a vedea ce a mai făcut „dușmanul ” numărul unu. Nici nu ați mai profita de orice lucru oricât de mic pentru a urca puțin mai sus. Ce contează mijloacele? Atâta timp cât eu sunt mai sus cu o treaptă.
Preferata mea: e loc pentru oricine. Să mori tu? Păi lasă-l să fie. Nu mai trage tu sforile, nu mai pune tu vorbe „bune”, intrigantule mic care ești. Atâta timp cât vei căuta să te raportezi la alții, înseamnă că nu poți fi capabil de propria ta valoare. Pam-pam

Altă fază tare pe care o iubesc de numa! Draga mea…păi tu esti „ză” best. Păi ce om frumos ești tu, păi câtă considerație am eu pentru tine și să nu uiți..te apreciez fix cât vorbesc cu tine, că după aia …ca lăutarul, cânt aceeași placă la altă masă.

Online-ul e folosit ca perie. Perie de luat scamele. Apoi în privat se spală rufele. Faceți ceva public, nominal. Cu subiect ai predicat și spuneți ce vă doare, dacă aveți cojo…..ceva de spus. 🙂

Mai folosiți un om, mai vă vedeti un scop împlinit, dar după aia vă băgați capul ca struții. Ehe…superficialitatea asta e boală grea.

Am urât facebook-ul o vreme. Acum îl apreciez…păi câte fete am văzut eu…păi câte măști mai pică. Da sunt în pătrațica mea..nu îmi pasă. Sunt în trend și eu.

Acum serios vorbind. Lumea este atât de mare și este loc sub soare, păstrez trend-uș, a se observa, vă rog. Doar că oamenii din jurul tău caută mereu să îți țină umbră, când tu de fapt vrei să te bucuri de soare, să te prajești și să te umpli de ultaviolete.

Aamabilitatea, respectul și bunul simț, sunt confundate cu prostia. Da, da, faceți un recviem pentru bunul simț, pentru că în curând va fi declarat pe cale de dispariție și inclus în patrimoniul național, sau o să respingă ăștia moțiunea?

Chestia cu gusturile o știm cu toții, popor latin la bază, dar nu acceptăm altă opinie. Dacă cineva spune și susține cu argumente că i-a plăcut un lucru, nu îl înțelegem și îl acuzăm că nu ar fi sincer. Unde o scrie că părerea mea personală o fi sinonimă cu minciuna? De ce nu poți accepta că starea mea m-a ghidat către o anumită părere? Că poate mie nu mi-a atins coarda sensibilă? Că poate eu am văzut la momentul acela ceva ce tu nu ai văzut datorită stării tale?

Articolul face parte din seria to be continued…

18 gânduri despre &8222;Alte gânduri…&8221;

  1. janina zice:

    Apropo de tehnologia super inteligentă, cred ca ne-a depășit de mult pe mulți dintre noi! Si din ce vad, mulți oameni încearcă sa compenseze nivelul scăzut de inteligență cu un gadget cât mai performant! Asta e epoca în care trăim. Nu știm sa vorbim corect românește insa avem tablete performante si smartphone!
    Un articol la obiect! Îmi place.

    Apreciat de 2 persoane

  2. Laura Apetroaie zice:

    De-ai știi cât de bii ne înțeleg ce spui! De-ai știi cât de mult am început să urăsc Facebook-ul tocmai pentru că totul e în trend-ul superficialității, e acel loc pentru oricine, dar în care nu avem curaj doar pentru că suntem în spate, căci în față nu mai are nimeni de spus nimic, doar vai ce fain, iar în privat ne dăm masca jos și ne spunem părerea – adevărata părere, unde nu mai apreciem pe nimeni și nimic. Online-ul nu calcă pe cadavre, dar a fost umplut de oameni care ar face orice să ajungă în față, ar călca pe cadavre ca să fie mai sus decât altul. În online se calcă suflete în picioarele vorbelor, a etichetelor, se încurajează jignirea și nu se acceptă decât lauda. Critica – pe față e cu mulțumesc, pe la spate e cu epitete dulci. Știu ce zici..

    Mi-e dor de scris cu nerv 🙂

    Apreciat de 2 persoane

Lasă un răspuns

