New York. Pasiuni ascunse – Rodica Mijaiche, seria Pasiuni ***Recenzie

18056852_1899102593689780_3301896026156018485_n

Ce faci atunci când ai terminat de citit o carte bună? Te uiți la cursorul care licăre pe ecran și speri să se așeze cuvintele singure pe foaie. De-aș putea tasta la fel de repede pe cât se învălmășesc ideile în mintea mea! Draga mea Rodica, știi deja că scrii pe sufletul meu. Sensibilitate, profunzime, fluență și atenție pentru detalii. Dacă între primele două volume semnate de tine pe care le-am citit mi-a fost greu să mă decid asupra vreunui preferat, află că acest prim volum al seriei Pasiuni m-a suprins total.

Am descoperit o nouă latură a ta, o maturitate și un stil mult mai captivant, o poveste cu mult mai multă acțiune și cu planuri narative care m-au făcut mai curioasă cu fiecare rând. Dacă aveți impresia că veți regăsi între aceste pagini numai scene de dragoste și pasiune de nestăvilit, așa cum credeam și eu, vă înșelați. Povestea este mult mai amplă și firele ei lipicioase și pline de tentacule se întind asemenea unei plase asupra tuturor personajelor. Chiar dacă Alyssa și Chase sunt personajele principale ale romanului, personajele secundare nu sunt lăsate în umbră, ba chiar au un rol decisiv în întreg scenariul.

Cartea mi-a atras atenția încă de la început. Coperta îmi sugera putere, control și dominație. Eram sigură că marele Alexander Chase va fi genul meu de bărbat. Alexander construise un imperiu cu propriile mâini. Știa ce înseamnă să depinzi de alții, așa că acum era stăpânul propriei vieți, acceași viață care îl învățase că trebuie să fie atent și să privească mai întâi totul cu neîncredere. Tonurile în care a fost zugrăvit Chase m-au intrigat continuu. Am vrut în permanență să aflu ce răni ascundea în suflet și de ce purta masca de bărbat dur oriunde și oricând. Singurele lui momente în care părea ”uman” erau când o întâlnea pe Clarice, nepoata lui, sau când picta în camera lui singurul chip pe care îl știa pe de rost.

Cine era misterioasa femeie frumoasă care era prezentă în toate tablourile sale?

Alyssa Martinez avusese cândva o altă viață. O familie bogată pe plan financiar, dar săracă pe plan sentimental. O soră mai tot timpul drogată sau beată, un frate pe urmele tatălui ei, un farmacist renumit care căuta o formulă pentru un vaccin care putea stopa cancerul, o mamă cu accese de furie și de schizofrenie care trăia într-o altă viață, o realitate paralelă. Toate aceste detalii le aflăm sub forma unor episoade sporadice, ca niște confesiuni însemnate pe undeva, ca un jurnal imaginar de-al Alyssei. Acum rămăsese singură. Locuia într-un cartier rău famat și singura reușită din viața ei era slujba de la revista The Chase, condusă de marele Alexander.

Totul ar fi fost perfect dacă ea nu s-ar fi îndrăgostit de șeful ei și dacă destinul nu continua să o împingă tot mereu în brațele acestuia. Dar ce ar fi putut ea, o fată ștearsă și fără nimic bun de iubit, să îi ofere? Totul în viața ei era o minciună și o fugă continuă…iar el era o țintă mult prea sus pusă pentru ea.

Interese ascunse, crime, lupte pentru putere, răzbunare și planuri pentru a elimina pe oricine ar fi stat în calea visurilor mărețe. Cine trăgea sforile? Cât se puteau opune? Dar și ce legătură există între Alyssa și Chase descoperiți doar dacă citiți cartea. Eu vă spun că am rămas suprinsă de turnura lucrurilor.

Am apreciat de asemenea că autoarea ne prezintă acțiunea din perspectiva tuturor personajelor. Mie îmi place această abordare. Îmi permite să cunosc mult mai bine fiecare personaj în parte, să mă familiarizez cu el și să îi înțeleg personalitatea. Alyssa mi-a atras atenția de la început tocmai prin faptul că este o tipă comună, asta pentru că și nouă, fetelor normale, ni se pot întâmpla lucruri extraordinare. Mie îmi plac personajele imperfecte în perfecțiunea lor, personajele care par reale, credibile și care nu culeg doar flori în calea lor. Rodica le dă viață, îi face veridici, le insuflă dragoste și pasiune, ca mai apoi să îi trimită să ne atingă sufletele.

Mai are rost să spun că următoarele volume se anunță la fel de interesante? Rodica, ai ales exact personajele ce mi-au intrat pe sub piele în acest roman și recunosc că până să citesc descrierile fiecărui volum, mă întrebasem cum rămâne cu ei. Apoi m-am liniștit și mi-a apărut zâmbetul pe buze. Prevăd o călătorie frumoasă!

Mulțumesc mult pentru exemplarele oferite! Dacă v-am făcut curioși, vă spun că o puteți achiziționa de aici, unde beneficiați și de 15 % REDUCERE!!!

9 gânduri despre &8222;New York. Pasiuni ascunse – Rodica Mijaiche, seria Pasiuni ***Recenzie&8221;