Cărți noi de la Editura Tritonic

toplogo.gif

 

Editura Tritonic ne spune: ”Cititul nu dăunează sănătății” și pentru a întări această idee mi-a trimis un colet cu niște minunății semnate de autori români. Mai are rost să vă spun cât de nerăbdătoare am fost să desfac pachetul și să descopăr surprizele din interior? Vă las să vă imaginați singuri. 🙂

O singură întrebare am pentru voi. Eu cu care să încep? Așa par de frumoase toate. Cum care toate? Păi nu vi le-am arătat? Ups…aruncați o rpivire mai jos și veți vedea niște titluri faine, să nu spuneți că nu v-am avertizat!

 

         Se pare că am așa câte puțin din toate! Primăvara mea deja este mai frumoasă! Mulțumesc mult editurii!

429837_388311107864636_350553007_n.jpg

4 gânduri despre „Cărți noi de la Editura Tritonic

Lasă un răspuns

