Gânduri…

balloon-991680_960_720

E rece și este aproape seară. La ora asta toți se îndreaptă grăbiți spre casă. În câteva minute vor fi strânși în jurul mesei și vor împărtăși voioși întâmplările de peste zi. Și în casa noastră este cald, se aud râsete și zgomote de cuburi lego. Fetele s-au pus de acord să construiască un castel pentru prinți și prințese. În viziunea lor mereu tati și mami sunt împreună.

Și ele sunt norocoase că au doi părinți care se luptă pentru viitorul lor, fiecare în felul lui. Tu, ai fost nevoit să pleci departe, eu sunt cu inima pe jumătate acasă, încercând să le dau un start mai bun în viață.

Eu mă bucur de pupici lipicioși și dulci, cu tine le împărtășim prin traficul de date mobile. Te uiți și observi că le-a mai crescut părul și că Ami știe mai multe cuvinte, eu mă uit la părul tău care pare mai albit ca ultima dată.

Încerc pe cât se poate să ”fur” timpului clipe și să le imortalizez în fotografii. Așa nu pierzi totul. Ești oricum prezent în gândurile noastre constant, mai ales când Ami trece pe lângă biserica în drum spre școala Mariei și spune …Doamne ajută, tati. În momentul acela mi-e sufletul plin de speranță și de tine. Știu că depăratarea nu te-a putut șterge din amintirile și gândurile unei buburuze de 3 ani, știu că poate până merge în clasa I vei fi acasă, și că vom merge mână în mână să le însoțim în prima zi de școală pe amândouă.

Până atunci noi te iubim, te purtăm în gânduri și ne bucurăm de fiecare venire a ta, zile în care ne simțim întregi. Zile în care prima dragoste a fiicelor tale este acasă și le poate prinde în brațe și le înălța pe cerul pe care noi am atârnat vise și speranțe.

Te iubim mult, atât de mult încât kilometrii dintre noi nu au puterea să pună bariere!

Lasă un răspuns

