Surprize livrești de la Editura All

Editura All are întotdeauna pentru noi mici surprize și titluri minunate, perfecte pentru a bucura inimile unor cititori împătimiți. La All mă simt ca un copil în magazinul de jucării, niciodată nu știu ce să aleg. De data asta, Musso și Arabella Mcintyre- Brown îmi vor ține companie. 

 

După 7 ani de Guillaume Musso îmi promite o poveste minunatp și captivantă. Este timpul să îl decsopăr și eu pe acest autor, care mi-a fost recomandat în nenumărate rânduri.

16700160_1419822788080673_1613242775_n

 

Din Liverpool în Carpați mi-a stârnit curiozitatea de caând am văzut-o prima oară. M-am întrebat mereu ce crede un străin despre țara noastră. De ce o iubesc ei? 

16730705_1419822811414004_2035409441_n

 

Două titluri care îmi stârnesc atât de mult curiozitatea și interesul și abia aștept să îmi împărtășesc opiniile cu voi! Mulțumesc Editura All pentru parteneriat!

2 gânduri despre „Surprize livrești de la Editura All

Lasă un răspuns

